pn – pt: 9.00 - 18.00, sb: 9.00 - 14.00
Wysyłka
W 90% przypadków zamówienia są wysyłane w ciągu 1-2 dni od momentu przyjęcia zamówienia przez sklep. Informacja o terminie realizacji znajduje się na karcie każdego z produktów.
W przypadkach gdy z przyczyn losowych lub innych niezależnych od sklepu, termin realizacji może się wydłużyć, obsługa sklepu niezwłocznie kontaktuje się z klientem i informuje o przyczynach opóźnienia i planowanym terminie dostawy.
W odniesieniu do wybranych produktów, które nie są dostępne w magazynach na terenie RP, czas realizacji może wydłużyć się do 5-7 dni. W takich przypadkach, obsługa sklepu informuje o tym w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.
W sytuacjach, gdy na zlecenie klienta obsługa sklepu poszukuje produkt trudno dostępny na rynku, szczegóły realizacji zamówienia są każdorazowo, indywidulanie ustalane z klientem.
Korzystamy wyłącznie z sprawdzonych i rzetelnych firm kurierskich, które gwarantują bezpieczne i terminowe dostarczanie wysłanych do Państwa produktów.
Standardowo wysyłamy przesyłki za pośrednictwem przewoźnika DPD oraz GEIS (w przypadku wysyłek paletowych). Wysyłki paletowe dotyczą z reguły opon o dużych gabarytach ( opony offroad, opony rolnicze).
W mniejszym stopniu korzystamy z przewoźników GLS, FEDEX, PEKAES, HELLMAN, SCHENKER
Specyfika i gabaryty sprzedawanych produktów nie dają nam możliwości realizowania wysyłek w opcji INPOST PACZKOMATY.
NIE, z reguły dostawy odbywają się w określonych przedziałach godzinowych. My jako nadawca przesyłek, nie mamy wpływu na to, o której godzinie kurier do Państwa dojedzie.
W przypadku firmy kurierskiej DPD, z której usług najczęściej korzystamy, istnieje możliwość pozyskania numeru telefonu do kuriera oraz samodzielnego zarządzania przesyłką. Jest to możliwe po wejściu w link śledzenia przesyłki i uruchomienie opcji samodzielnego zarządzania przesyłką lub opcji sprawdzania numeru telefonu kuriera. W tej opcji można pozyskać numer telefonu kuriera, jak również przesyłkę przekierować na inny adres lub zmienić dzień dostarczenia. Do wykonania tych czynności potrzebny jest tylko numer telefonu, który podali Państwo w zamówieniu.
W indywidualnych przypadkach, możemy wysłać przesyłkę z opcją gwarantowanej dostawy do konkretnej godziny. Jest to jednak opcja dodatkowo płatna i wymaga kontaktu z obsługą sklepu, wysyłając email: sklep@oponyoffroad.pl lub telefonicznie: 577 77 18 77.
Przesyłki w opcji gwarantowanej dostawy dostępne są tylko dla przesyłek do określonej wagi, dlatego też nie gwarantujemy, że spełnienie Państwa oczekiwania będzie możliwe w każdym przypadku.
TAK, każdorazowo po wysłaniu zamówienia przekazywany jest Państwu numer listu przewozowego oraz link do śledzenia przesyłki. Dlatego, tak ważne jest podanie na etapie składania zamówienia adresu email, co zdecydowanie ułatwia jego realizację.
Firma kurierska wykorzystuje do komunikacji z odbiorcą 2 kanały komunikacji: telefon i email. Ich podanie pozwala zarówno nam, jak i firmie kurierskiej na sprawną realizację dostawy.
Jednocześnie zapewniamy, że podane dane są odpowiednio zabezpieczone i nie przekazujemy ich żadnym nieuprawnionym podmiotom. Dane te można w każdej chwili usunąć z bazy poprzez kontakt z obsługą sklepu, wysyłając taką prośbę na adres sklep@oponyoffroad.pl