pn – pt: 9.00 - 18.00, sb: 9.00 - 14.00
SZUKAM PO ROZMIARZE
Maxxis
BRAVO HPM3 HP 215/70 R16 100H
Typ pojazdu: | osobowy |
Rozmiar: | 215/70 R16 |
Indeks prędkości: | H do 210 km/h |
Indeks nośności: | 100 do 800 kg na oponę |
Rok produkcji: | - |
Sezon: | letnie |
Opis: | zobacz |
642
zł/szt
Rozmiar:
215/70 R16
4 szt.
średnia ilość na stanie
Dostawa w 2-7 dni
Maxxis BRAVO HPM3 HP 215/70 R16 100H
Opis produktu
Dane techniczne
Etykieta EU
Gwarancja
Opis
Marka Maxxis należy do Cheng Shin Rubber Industry Co. , przedsiębiorstwa działającego na Tajwanie
Firma została założona w 1967 roku, początkowo produkowała opony rowerowe, w późniejszym czasie poszerzyła asortyment o opony samochodowe, motocyklowe oraz opony do maszyn rolniczych i przemysłowych. Zakłady produkcyjne zlokalizowane są na Tajwanie, w Wietnamie i Tajlandii. Planowana jest także budowa nowych fabryk w Indonezji[1] oraz Indiach[2]. Przedsiębiorstwo jest właścicielem marki Maxxis, pod którą sponsoruje liczne imprezy sportowe.
Obecnie marka działa w skali globalnej. Opony terenowe MAXXIS są doskonale znane na wielu rynkach, w tym bardzo dobrze są odbierane na tak wymagających rynkach jak USA czy Australia.
Dane podstawowe
Typ pojazdu: | Opony samochodowe |
Rozmiar: | 215/70 R16 |
Bieżnik: | BRAVO HPM3 HP |
Sezon: | letnie |
Rok produkcji: | - |
Kod towaru: | TP41068500 |
Czas dostawy: | 2-7 dni |
Parametry techniczne
Indeks prędkości: | H do 210 km/h |
Indeks nośności: | 100 do 800 kg na oponę |
Opór toczenia: | Klasa |
Przyczepność na mokrej nawierzchni: | Klasa |
Hałas zewnętrzny: | 0 dB |
Rant ochrony: | - |
Homologacja: | - |
Gwarancja na opony marki MAXXIS
1. gwarancja jest udzielana na okres 2 lat od daty zakupu.
2. gwarancja obejmuje wszelkie wady i uszkodzenia, które powstały z winy producenta,
3. w przypadku uznanej reklamacji opony zostaną naprawione, wymienione na nowe lub otrzymasz stosowny rabat na zakup nowych (w zależności od stopnia zużycia reklamowanych opon).
Gwarancją nie są objęte, w szczególności:
1. uszkodzenia mechaniczne, powstałe z niewiedzy użytkownika (błędna eksploatacja),
2. uszkodzenia w trakcie usługi montażu,
3. złych warunków przechowywania opon
4. uszkodzenia opony związane ze złym stanem technicznym pojazdu, w którym opony są montowane,
5. uszkodzenia opony spowodowane zdarzeniami losowymi (np. wjazd na przeszkody drogowe, awaryjne hamowanie, przebicie),
6. ogumienie, które było w jakikolwiek sposób naprawiane
7. opony całkowicie zużyte tj. głębokość bieżnika równa lub poniżej TWI.
Ogólne warunki zgłaszania i rozpatrywania reklamacji znajdują się TUTAJ