pn – pt: 9.00 - 18.00, sb: 9.00 - 14.00
Dębica
NAVIGATOR 2 185/65 R14 86T
Typ pojazdu: | osobowy |
Rozmiar: | 185/65 R14 |
Indeks prędkości: | T do 190 km/h |
Indeks nośności: | 86 do 530 kg na oponę |
Rok produkcji: | - |
Sezon: | całoroczne | Etykieta: |
e
e
70 dB
|
Opis: | zobacz |
249
zł/sztDębica NAVIGATOR 2 185/65 R14 86T
Opis
Dane podstawowe
Typ pojazdu: | Opony samochodowe |
Rozmiar: | 185/65 R14 |
Bieżnik: | NAVIGATOR 2 |
Sezon: | całoroczne |
Rok produkcji: | - |
Kod towaru: | 539627 |
Czas dostawy: | 2 dni |
Parametry techniczne
Indeks prędkości: | T do 190 km/h |
Indeks nośności: | 86 do 530 kg na oponę |
Opór toczenia: | Klasa E |
Przyczepność na mokrej nawierzchni: | Klasa E |
Hałas zewnętrzny: | 70 dB |
Rant ochrony: | - |
Homologacja: | - |
Etykieta UE WE 1222/2009
Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa
Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).
Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania
Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).
Hałas zewnętrzny toczenia opon
Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.
Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).
1. gwarancja jest udzielana na okres lat od daty zakupu.
Gwarancja producenta przedłużona do lat 5 od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia bieżnika (w zależności od tego co nastąpi wcześniej)