Opis
MAXXIS to marka opon należąca do Cheng Shin Rubber Industry Co. z siedzibą na Tajwanie. Założona w roku 1967, rozpoczynała od produkcji opon rowerowych, szybko wchodząc w pełen asortyment opon. Posiada zakłady produkcyjne na Tajwanie, w Wietnamie , w Tajlandii, Chinach i Indiach.
Obecnie MAXXIS wysyła swoje produkty do 180 krajów i prowadzi działalność w Azji, Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie i Australii, zatrudniając ponad 30.000 pracowników.
Ekspansję w USA, MAXXIS rozpoczął w roku 1987. Obecnie posiada tam magazyny dystrybucyjne w Atlancie, Los Angeles, Dallas/Fort Worth oraz w Indianopolis. Sukces w USA firma zawdzięcza głównie szerokiej ofercie opon terenowych.
Wdrażanie nowych technologii bazuje na Centrach Badawczo-Rozwojowych zlokalizowanych w Azji, Europie i USA.
Wszystkie zakłady produkcyjne MAXXIS przeszły zewnętrzną certyfikację ISO. Firma posiada wszelkie niezbędne certyfikaty pozwalające na sprzedaż globalną swoich produktów, w tym DOT i ECE.
W segmencie opon terenowych MAXXIS znajdziemy min. opony MT: BIGHORN, BUCKSHOT, CREEPY CRAWLE, TREPADOR RADIAL oraz TREPADOR COMPETITION.
Opony terenowe MAXXIS w środowisku offroadowców należą do grupy opon kultowych i cieszą się bardzo dużą popularnością. Związane jest to przede wszystkim z wysoką wytrzymałością oraz dzielnością terenową.MAXXIS to marka opon należąca do Cheng Shin Rubber Industry Co. z siedzibą na Tajwanie. Założona w roku 1967, rozpoczynała od produkcji opon rowerowych, szybko wchodząc w pełen asortyment opon. Posiada zakłady produkcyjne na Tajwanie, w Wietnamie , w Tajlandii, Chinach i Indiach.
Gwarancja na opony marki MAXXIS
1. gwarancja jest udzielana na okres 2 lat od daty zakupu.
2. gwarancja obejmuje wszelkie wady i uszkodzenia, które powstały z winy producenta,
3. w przypadku uznanej reklamacji opony zostaną naprawione, wymienione na nowe lub otrzymasz stosowny rabat na zakup nowych (w zależności od stopnia zużycia reklamowanych opon).
Gwarancją nie są objęte, w szczególności:
1. uszkodzenia mechaniczne, powstałe z niewiedzy użytkownika (błędna eksploatacja),
2. uszkodzenia w trakcie usługi montażu,
3. złych warunków przechowywania opon
4. uszkodzenia opony związane ze złym stanem technicznym pojazdu, w którym opony są montowane,
5. uszkodzenia opony spowodowane zdarzeniami losowymi (np. wjazd na przeszkody drogowe, awaryjne hamowanie, przebicie),
6. ogumienie, które było w jakikolwiek sposób naprawiane
7. opony całkowicie zużyte tj. głębokość bieżnika równa lub poniżej TWI.
Ogólne warunki zgłaszania i rozpatrywania reklamacji znajdują się
TUTAJ